Twitter Facebook Vimeo Youtube Instagram

FootyFiend Goes to the XTREME

Woah, that one dude did a 1080. Now that’s a first.

Featuring: Adam Franks, Kai Ujejski, Keenan Filmer, Quinn Dubois, Alex Ball.

one of the founders of the internet.
Email this author | All posts by

Similar posts

  • fiend

    got my fix. footyfiend.com

    (0)
     
  • fiend

    p.s keenan super underrated rider.

    (0)
     
  • http://chuuchbeeasy.blogspot.ca chuuch be easy

    whos this keenan guy? looks a little old to be in this edit

    (0)
     
  • hagfish

    fuck yeah m3th

    (0)
     
  • NWA

    The crazy thing about it, is none of these niggas are sponsored.

    (0)
     
  • zomg!

    so dizzy!!1

    (0)
     
  • Dat Nigga

    thank you footyFiend…and 2chainz

    (0)
     
  • That Guy

    That last nosepress was just as dope as the 1080

    (0)
     
  • why

    why do people still chose to put shitty music on their edits? Good riding though.

    (0)
     
  • Puff The Magic Dragon

    I got one aswell

    (0)
     
  • 2chainz

    TRUUUU

    (0)
     
  • Quinnladen

    Keenan for prez

    (0)
     
  • Yamos

    Franks on the rails, Keenan on the jumps, damn.

    I think their child would be the next antichrist

    (0)
     
  • footyfiend sucks

    all his edits are the same. pick a real song next time

    (0)
     
  • kyle mack’s hot sister

    ender was locked the fuck in

    (0)
     
  • FF

    To the haters… 1. Mute video 2. Put on nickleback 3. Watch and enjoy with your custom soundtrack. Then go outside and try to do even one of these tricks. Oh wait… You can’t.

    (0)
     
  • the hood

    G CODE!!

    (0)
     
  • Ryland

    Killing it, that was some proper riding!

    (0)
     
  • super star

    change it up footyfiend your shits gettin real OLD

    (0)
     
  • SuperFAG ^^

    Fuck yobeat viewers are whack. This is some of the most legit shit I’ve seen in time. All these little American fags don’t know whatsup. So what you don’t like 2 chains go fuck yourself and watch another jibberish edit.

    (0)
     
  • JMP

    ta ta twooo chaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin

    (0)
     
  • CHriSBUeL

    tity boi

    (0)
     
  • rock solid stiffy

    nosepress back 3 at the beginning was awesome, only one I have ever seen look good, people always do that shit half assed.

    (0)
     
  • Boner Jamz

    Is super star mentally special? that edit was dank

    (0)
     
  • richy rich

    you have to be rich to ride at whistler

    (0)
     
  • yoyougotfruit

    hot shit, footyfiend shits on dads and hits the moms

    (0)
     
  • LEARN TO FILM.

    IF YOU HAVE A MASSIVE FISH EYE, YOUR SHOTS SHOULDN’T BE SHAKY. CAN’T STAND THE FILMING. SORRY DUDE. TRICKS WERE SWEET THOUGH.

    (0)
     
  • LEARN TO FILM.

    12 SHOTS THE RIDERS GO OUT OF FRAME.

    (0)
     
  • ontario nort

    lol cork hardway 270

    (0)
     

TOP